lauantai 1. syyskuuta 2012

Vanhojentanssipukua etsimässä...

Onpas ollut kiirettä koko viikko ja silti tuntuu etten oo saanu mitään aikaseksi. Stressi pukkaa päälle ja vielä pitäis ajatella jotain vanhojentanssejakin! Tänään olin kaverin makutuomarina vanhojentanssipuvun etsinnässä. Kierreltiin kaupoissa NELJÄ TUNTIA! Oli kieltämättä loppua kohti vähän vaikea yrittää näyttää kiinnostuneelta ja kertoo mielipiteitä, kun ei niillä tainnut kuitenkaan olla mitään väliä. :D
Katselin samalla itsellenikin pukua, mutta ei mun budjetilla mitään 500 euron pukua osteta yhtä päivää varten. Ei se mun kaverikaan löytänyt just sitä oikeeta pukua, joka olis ollu ihan wau, mutta muutamia ihan kivoja vaihtoehtoja löyty.
Käytiin ainakin Zazabellassa, jossa oli laajin valikoima, mutta vähän yli-innokas palvelu mielestäni. Kovasti yritettiin painostaa ostamaan heti, vaikka ei vielä ollut varma. Toisaalta se on kiva, että ne ei myy edes samaa mallia eri värisenä samaan kouluun, mutta on se vähän tylsää jos sen takia ei saa sitä pukua minkä haluaa. Kukaan ei huomaa jos kahdella on sama puku kun toisella on turkoosi ja toisella joku beige. Siellä törmättiin kuitenkin toiseenkin tuttuun, joka puvun. Jos se 500 e ei oo ongelma, niin mikäs siinä.. Mutta mielummin mä kokeilen useita ja päätän sitten, etten kadu kun löydänkin jonkun kivemman ja halvemman. No oon kyllä jokatapauksessa päättänyt tilata netistä, vaikka siinä on riskejä, mutta en oo innostunut tosta kokeilurumbasta. Ne kuitenkin siellä sivulla tekee mittojen mukaan.
Illalla meen samaisen kaverin luo yöks, ja vähän pahoin pelkään, että koko ilta menee vanhojenpukuja etsiessä. :S

2 kommenttia:

  1. Hei
    Löysin blogisi. Aivan Ihana! Olen juuri nyt itse etsimässä pukua. Onko sinulla jotain kauppaa, jota voisit suositella. Kaverit ovat hakeneet Helsingistä, mutta eivät ole löytäneet vielä mieleisiään. Esim. Niinattaressa löytyi kivoja pukuja, mutta en voi maksaa viittäsataa euroa puvusta. Löysin yhden kaupuan www.myday.fi, jossa oli valtava määrä upeita pukua ja hinnat olivat edullisemmat. Siellä ne tekee puvun mittatilauksena. Jos sulla on ideoita niin kerro.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, olen kovin pahoillani että vastaus tulee näin myöhään mutta olen ollut useita viikkoja poissa ja vasta nyt palasin suomeen ja sähköpostin pariin. Ostin oman mekkoni www.thecelebritydresses.comista ja suosittelen! Hinnaksi tuli 200 euroa ja mekko oli (vaikka itse sanonkin) yksi upeimmista. Hyvä puoli kaupasta ostettaessa toki on se, että saa kokeilla ja voi olla 100% varma istuvuudesta, mutta itse otin riskin ja olin tyytyväinen. Helman pituus tosin oli liian pitkä, mutta kun olisi viitsinyt olisi senkin voinut lyhentää suomessa eikä olis silti ollut hinta lähelläkään kauppojen hintoja. Toivottavasti tämä vastaus saavuttaa sut ja toivon että siitä on apua! :)

      Poista