maanantai 19. syyskuuta 2011

laiska viikko

En oo ollut koneella varmaan neljään päivään, enkä oo ees kärsinyt minkään asteisista vieroitusoireista! Onkohan tä askel parempaan vai huonompaan suuntaan. Se nimittäin kertoo ainakin sen, että oon ollut niin laiska ja väsynyt koko viime viikon, etten oo saanut aikaseks oikeestaan yhtään mitään. Koulutyöt on tehty vähän puolittaisella motivaatiolla (jos niitä on tehty ollenkaan :P) ja muutenkin koko viime viikkoa vois kuvailla vaan yhdellä sanalla; löysä. :D Koeviikkokin lähestyy, pitäisköhän ruveta vähän tsemppaamaan?

No, koska oon ollut hyvin laiska kaiken muunkin saralla, oon tainnut kirjotellakin aika satunnaisesti nyt parin viikon ajan. Mulla oli paljon suunnitelmia, mut en oo jostain syystä jaksanut toteuttaa niitä. Yritän nyt petrata, ja jos kukaan edes vahingossa eksyisi tänne sivulle ja sattuisi lukemaan jonkun postauksen, olen tosi kiitollinen, vaikka itseä vartenhan mä tätä pääasiassa teenkin. :)

Viikonloppuna käytiin mummun luona. Automatkan aikana virkkasin pipon, josta tuli ihan kattilan muotoinen, joten en kehtaa laittaa siitä kuvaa tänne. "Pipo" toimii tällä hetkellä säilytyskorina mun lankakerille. Ihan kiva sisustuselementti. :D Eilen katoin Supernaturalia seitsemän jaksoa putkeen, minkä takia sitten näinkin vähän häröjä unia ja muutenkin tais olla aika levoton yö.

En vieläkään osaa sanoin kuvailla sitä tuskaa, joka tulee kun löytää jotain ihanaa, muttei oo varaa ostaa sitä. Ja sen tunteen oon nyt kokenut monta kertaa. Ostin kuitenkin pari valkosta paitaa.
Cubus, alennushinta 7 e


H&M, 14,95 e


3 kommenttia:

  1. noi paidat on tosi kivoja :) ittelläni on vaatekaappissa suuri valkoisten paitojen puute :D

    inkanmaailma.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. noi paidat näyttää ihanilta!

    VastaaPoista