torstai 6. lokakuuta 2011

Koeviikko ohi! :D

Jes, koeviikko on ohi! Uskon et pääsin filosofiast läpi, vaik selitin sinne kyl aikamoista potaskaa. Yritin vaan kuulostaa asiantuntevalta ja vähän improvisoinkin. :) Koulun jälkeen kävin Hulluilla päivillä, josta ostin kasan karkkia ja uuden Aussien 3 minute miracle -tehohoidon. Pitääkin nyt korjata se mun eilinen puhe, etten muka ostanut Hulluilta päiviltä mitään, mut en laskenut sitä ostokseks, koska äiti osti sen mulle. Nimittäin velour-hupparin 24,95 e vai mitä se maksokaan. Laitoin sen tänään päälle ja kotona huomasin et siinä oli koko päivän killunu hintalappu mukana! Mut ei ketään kai huomannu ku ei ainakaan tullu sanomaan. :D Noloa!

No täs kuitenkin ne kuvat mun eilisistä Anttilan ostoksista. En ikinä käy Anttilas, mut siel oli oikeesti kivoja vaatteita ja edullisesti! Yliopistonkadun Anttilas on muuten poistomyynti, eli vielä edullisemmin ihan kivaa tavaraa!


Neule makso 35 e ja bleiseri alennukses 24 e


Vähän suklaapainotteisia nä mun karkkiostokset. :D
Ja oon valittanut tästä säästä suunnilleen joka päivä, mut kun toi vesisade pilaa kaikki mun kengät! :(





1 kommentti:

  1. Kivoi kuvii on paljon, tykkään! :))

    http://blogi-qalisa.blogspot.com/

    VastaaPoista