sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Back to the 80's ja ompeluprojekti

Kotona taas parin päivän reissulta mummulaan ja kummitädin synttärijuhliin, minkä teemana oli 1980-luku. Kyllä oli tyylikkäät bileet. :D Oon aika ilonen, etten joutunut elämään sitä 80-lukua. Ei voi olla nauramatta, kun kattoo vanhoista valokuvista meidänkin äitin afropöheikkötukkaa. En omista mitään 80-luvun vaatteita ja kieltäydyin kreppaamasta ja tupeeraamasta tukkaa harakanpesäksi, joten pääsin pälkähästä ja sain luvan pukeutua ihan normaalivaatteisiin. Jouduin kuitenkin häpeemään äitin olkatoppauksia ja iskän neonvärisiä collegehousuja. Suhtaudun yleensä vähän negatiivisesti näihin sukukekkereihin, mut mulla oli itseasiassa ihan hauskaa. Nä ei ollutkaan mitkään teekutsut, vaan kyllä siellä oli illemmalla jo aika meno päällä. 

Rachelin olkatoppaukset on vähän tyylikkäämmät kun sillon 80-luvulla. :D
 
Mummun luona meidän projektina oli ommella chanel-tyylinen jakkutakki. Otin kaavat Burdasta ja ei se ollutkaan niin vaikeeta kun luulin. Saatiin se valmiiks muutamassa tunnissa! Suunnittelin tekeväni sen vähän erilaisesta kankaasta, mutta tää oli mummun varastossa, niin ajateltiin kokeilla millanen siitä tulis, ja mä oon sitä mieltä että tä kelpais vaikka Coco Chanelille vaik kangas onkin vähän enemmän Burberryn tyylinen. :P
Erityisesti rakastuin näihin seilorinappeihin, mitkä löysin mummun valtavasta nappikokoelmasta.

Innostuin nyt tästä ompeluhommasta uudestaan, et rupeen varmaan väkertämään uusia luomuksia melko pian. Mulle vaan yleensä käy niin, että ompelen napit väärälle puolelle tai mokailen muuten ja sit kyllästyn enkä jaksa tehä projektia loppuun. Toivottavasti saan jotain aikaseks täl mun kärsivällisyydellä! :D

2 kommenttia:

  1. Mistä olet hankkinut Birkin laukun?

    xx H

    VastaaPoista
  2. Tä on yhestä kampaamosta ulvilasta, jossa myydään myös laukkuja. :P

    VastaaPoista