perjantai 22. heinäkuuta 2011

Just my luck

Sain tänään kuulla ettei mun iphonea saadakaan elvytettyä. Voin myöntää et taisin tirauttaa pari kyyneltä siinä kohtaa kun tajusin et mun kaikki kuvat, musiikki, muistiinpanot ja numerot on kadonnu. :( Mut hyvä uutinen on se, et sain uuden iPhonen ja vieläpä iPhone nelosen kun porukat vaihto liittymää ja samalla hankittiin kaikille uudet puhelimet. Ei se kuitenkaan korvaa sitä vanhaa. iPhone 3G muutenkin on nätimmän näkönen ja sopii paremmin käteen kun tää nelonen.
Tä kommunikaatio on siis vähän takkuillut pari päivää kun mul ei oo ollu kännykkää käytössä ja eilen kaverit jo huolestus et mitä mul on tapahtunu ku en vastaa puhelimeen (kun yleensä se on aina mukana käden ulottuvilla). No mut kyl tästä selvitään, selvisin siitäkin kun edellinen tietsikka meni rikki ja vei mukanaan monen vuoden kuvat ja tiedostot.. Ehkä nyt olis jo aika opetella tekemään niitä varmuuskopioita!
En siis voi laittaa Tallinnasta kuvia, mut kunhan saan ton uuden kännykän toimintaan (ilmeisesti viikon päästä) ni voin ottaa kuvat mun ostoksista. Omistan mä kamerankin, mut se on tietysti jäänyt mummun luo ja saan sen vasta ens viikolla. Mikähän siinä on, et joillain ihmisillä aina käy tuuri ja jotkut on tälläsiä epäonnisia niinkun mä.. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti