torstai 21. heinäkuuta 2011

Goodbyes are not forever

Onpa kiva olla taas kotona! Tosin sitä Tallinnan hellettä on ikävä nyt kun katselee ulos sateeseen ja harmauteen. :(  Mut tein kyllä tosi kivoja ostoksia! Ja vielä aika edullisestikin. Reissua ei oltu varta vasten suunniteltu tähän ihanteelliseen ajankohtaan, mut olin onnesta soikeena kun tajusin että hei, täällähän on vielä alennusmyynnit! Munhan ei pitänyt enää shoppailla, mut olin varannut onneks tietyn summan rahaa säästöön tätä matkaa varten, enkä edes kuluttanu sitä kokonaan. :D
Löysin kyllä Tallinnan ihan eri tavalla kun viime kerralla - johtui varmasti kesästä ja kai niillä alennusmyynneilläkin oli osuutta asiaan. Tällä kertaa kuljettiin Vanhassa kaupungissa paljon enemmän, ja siellä, sekä Virukeskuksessa, mä teinkin melkeen kaikki mun ostokset. Vanha kaupunki oli täynnä viihtyisiä pikku kahviloita ja tosi hyviä ravintoloita.  Ja kauneuspalvelut oli edullisia! Kävin värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukset - hiukset vaaleni ja tykkäsin väristä, mutta se kampaaja leikkas kyllä liian lyhyiks, vaikka kuinka sanoin et ihan vähän vaan.. Aina sama juttu. :D No, kai tähän tottuu ja takasinhan ne kasvaa. Esittelen ostokset ja laitan kuvia myöhemmin, kun nyt on puhelimessa jotain häikkää, enkä saa kuvia sieltä pois. Itseasiassa se kieltäytyy näyttämästä mitään elon merkkejä. Tä on raskasta aikaa mulle, koska voin avoimesti myöntää, että oon tekniikan orja, varsinkin mun iPhonen. On tosi orpo olo ilman sitä, toivon että se paranee!
Ps. Olin muuten just katsomassa viimeisen Harry Potterin ja kyllähän siinä itku tuli parissa kohtaa.. Oon koko ikäni ollut HP-fani ja ottaahan se vähän koville, ettei elokuvia tuu enää lisää. Täytyy kai sanoa hyvästit haikein mielin, vaikka ikävä tulee. Nyt vasta voin hyväksyy, että se mun kutsu tylypahkaan ei ookaan myöhässä ja et en ikinä mee naimisiin Daniel Radcliffen kanssa. :'D Oli kyllä mahtava leffa, paras koko sarjasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti