torstai 23. elokuuta 2012

Hälinää vanhojentansseista

Monelle tä aihe on ollut jokapäiväinen varmaan jo kuukausia sitten, mutta mä oon vasta nyt alkanut miettii koko juttua. Olin tähän asti ajatellut, et en edes aio yrittää hankkia mitään paria vaan haluun sellasen kadetin, joita hankitaan jos poikia ei oo tarpeeks. Nyt kuitenkin kaikki kaverit on alkaneet hankkia niitä pareja ja musta tuntuu et oon pian ainut jolla ei vielä oo! Tai no onhan siellä niitä muutamia vapaita poitsuja, joiden kanssa en ihan välttämättä kuitenkaan haluais tanssia...
Joten olen hyvin epätoivoinen! Kaikki mahdolliset ehdokkaat on jo varattuja. Täytyy kai hyökätä jonkun viattoman ykkösen kimppuun ja suostutella se mun pariksi. xD
Mekon hankinnasta mun ei kuitenkaan onneksi tarvii vielä panikoida, koska aion tilata sen usasta. Paljon halvemmalla saa jopa toimituskulut mukaan laskettuna eikä tarvii hankkii sitä vuotta aikasemmin. Mulla on jo yks mekko katsottunakin ja kengät ostettu, mutta pari puuttuu, mikä on sinänsä melko olennainen juttu. Pitää rohkaistua ja ottaa ohjat omiin käsiin kun ne nössöt ei kerran uskalla pyytää! :D
Eli pari kuukautta on vielä aikaa miettiä meenkö ollenkaan tanssimaan... :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti