keskiviikko 1. elokuuta 2012

Nettitilauksia

Mun piti tänään kertoa Irlannin matkasta ja laittaa kuvia ostoksista, mut kun sain viestit kännykkään et mun molemmat nettitilaukset oli saapuneet tänään, aattelin et ne menee nyt Irlannin edelle.
Musta on siis tosiaan tullut tässä parin viime vuoden aikana aika ahkera nettishoppailija, ja tietenkään iskä ei hypi riemusta joka kerta kun saa kaivaa pankkitunnukset esille ja maksaa mun ostokset, en ymmärrä sitä. :D
Tilasin Pretty Little Liarsin eli suomalaisittain Valehtelevat Viettelijät ykköskauden netistä kun oli puoleen hintaan. Katson silti varmaan telkkarista ne jäljellä olevat jaksot. Aion tilata kakkoskauden myös heti kun tulee, koska en meinaa pysyy housuissani kun se vaan on niin jännä, enkä haluu kattoo netistä (pieni näyttö, ei tekstityksii) vaan kunnolla isolta ruudulta ja nauttii ilman ylimäärästä suomentamisen vaivaa. Ja 2. kauden odottaminen Subilta ei tuu kuuloonkaan!
Toisesta paketista paljastui ruskeat UGGIT, joita en oo raaskinu aikasemmin ostaa (sen sijaan ostin melkeen yhtä kalliit mut vaan paskempilaatuset viime vuonna...?) ja kultaset korkkarit joita oon kaavaillut jo wanhoihin. Kyllä vaan, oon alkanut jo miettii niitäkin aikaisemmista uhoiluista huolimatta, mut siitä sitten joskus myöhemmin. Sillon kun näitä olin tilaamassa, mietin et onkohan ne nyt liian bling bling mutta eikös wanhoissa voi vähän kimalletta ollakin? Ja sitäpaitsi ne oli outletissa, ne oli pakko ostaa ennen kun oli liian myöhästä!


Ja ainakin mun päivän naurut täältä: http://thefw.com/olympic-diving-funny-faces/ XD

1 kommentti:

  1. Nice glittery pumps!
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    VastaaPoista