maanantai 15. elokuuta 2011

back to school


Lukiokirjojen päällystämisurakka on ohi - vihdoinkin! Siihen meni yhteensä about 2 h, mut se meni nopeesti, koska päällystäminen on kivaa! -synnynnäinen kirjastonhoitaja.

Ala-asteel koulu oli kivaa, ylä-asteel se oli siedettävää, ja oon melko varma et lukiost tulee tuskallista. Mun hyvä todistus hämää, oikeesti vihaan koulua sydämeni pohjasta. Oon saanu hyviä numeroita suht helpolla. En yleensä oo kovin skarppina tunneilla vaan pänttään sit pari päivää ennen koetta kaiken päähän. Lukiossa täytyy varmaan jopa vähän kuunnella tunneilla et pärjäisin. Pitäis tietysti lähtee positiivisella asenteella, mut pessimisti kun olen, ni tiedän et numerot laskee, mut oon hyväksynyt asian jo näin etukäteen. Täytyy vaan tehdä kovasti töitä. Se onkin niin ihanaa kun koulu vie kaiken ajan eikä harrastuksille jää aikaa kun kavereitakin pitäis nähä välillä.
Yläaste oli kun mikäkin eläintarha, jossa kunnon armeijakurille olis ollu käyttöä, joten odotan lukiossa olevan vähän sivistyneempää porukkaa. :D No ei tä opiskelu tähän jää, jos haluun lääkäriks päätyä sitä olis edessä ainakin 7 v!

Alan vetämään vitamiineja! Oli pakko kokeilla tätä vitaminwateria ja toi lohikäärmehedelmän makuinen oli hyvää. Mut kyl niitä vitamiineja varmaan halvemmalla saa kun ottaa purkista tai syö hedelmiä.

Tä oli siis viiminen kesälomapäivä ja nyt pitää vaan hyväksyy et syksy tulee. Eikä tänään edes paistanut aurinko! Ilmassa ei oo ollenkaan sellasta innostuneisuutta, mitä oli sillon 7-vuotiaana. Nyt oon lähinnä kauhuissani. Kaipaan kesää jo nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti