maanantai 8. elokuuta 2011

Lompakko lukkojen taakse NYT!

Miten mä taas tänäänkin eksyin kirpparille... Tällä kertaa kävin Länsikeskuksen kirppiksellä ja tein ihan kivat ostokset vaan viidellä eurolla. Kärvistelin aika kauan siellä kirppiksellä ennen kun vihdoin marssin kassalle ja silti sen viiden euron menettäminen kirpasi. :( Täytyy sit varmaan pihistellä bensarahoista ja pyöräillä. Bensaakin tuli tosiaan tänään vähän kulutettua kun ajelin Länsikeskukseen, kotiin, Myllyyn, Länsikeskukseen, kotiin. Argh, ei tätä tunnetta voi kuvailla, sellanen ahdistunut epätoivon sekainen syyllisyydentunne. Laitan nyt lompakon lukkojen taakse!

 
Kirppariostokset:


Tiikeri t-paita on Clockhousen (2 e) ja toi jakku on H&M:n
mut jos ei näytä tutulta, niin se johtuu siitä et siinä oli
alunperin sellaset pussihihat, jotka mä lyhensin vähän
kömpelösti kylläkin. Jotain tunnin mä niitä näpersin
mummin antiikkisella ompelukoneella joka painaa varmaan tonnin. Ei niistä kauheen siistit tullu, mut eipä se niin haittaa koska se makso vaan 3 euroa.


 

 

ohut neule H&M, 19,90 e

 


 
Kirpparille menin vapaaehtosesti, mut Myllyyn menin vastahakosesti kun alennusmyynnitkin kerran on jo ohi. Mut mun ihanat kaverit ei tiedä, et mua ei saa päästää vaatekauppoihin kun ei olis varaa, vaan painosti mut mukaan shoppaamaan. No hyvänä ystävänä menin kiltisti mukaan vaan "katselemaan" mut enhän mä sieltä tyhjin käsin lähteny. 
 


 
   
Ainiin ja tähän loppuun viel kuva mun Ellokselta tilaamista kengistä, jotka vihdoin saapui!
ballerinat 9 e, tennarit 10 e (alennushinnat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti