perjantai 12. elokuuta 2011

Epäonnistunut värjäys --> kampaajakäynti

Mun suunnitelmat ei yleensäkään mee niinkun suunnittelen, mut tä mun hiuskokeilu meni kyl niin pepulleen kun vaan voi mennä! Ostin Garnierin luonnolliset sävyt-sarjan keskiruskean (tähän pehkoon tarvitaan kaks pakettia). Oon aikasemminkin käyttänyt tätä sarjaa ja oon ollut tyytyväinen. Jostain syystä se ei nyt kuitenkaan tarttunut kaikkialle ja mulla oli sellasia vaaleampia läikkiä pää täynnä ja latvat taas oli ihan mustat! Aattelin, et pääsen halvemmalla kun meen vaan samantien kampaajalle.
                                                      No tänään aamulla olin Hairlekiinissa ja pyysin, et latvat laitettais vaaleammiks, (mun alkuperäinen tarkotus oli siis kokeilla ombre värjäystä) mutta kampaaja sano, et ei näitä latvoja saa vaaleammiks paitsi värinpoistolla. Kampaaja laittoi sitten tyveen kuitenkin ihan tummaa ja latvat eri sävyllä, mut nyt kun näitä katsoo niin ei mitään eroo kyllä huomaa. Mul ei oo ikinä ollut näin tummia hiuksia, joten niihin täytyy nyt totutella.. No en päässyt eroon tyvikasvun värjäämisestä (itseasias pahensin sitä ongelmaa kun laitoin näin tummaks) mut oon ihan tyytyväinen ja hoidan näitä nyt hyvin ja annan niiden kasvaa!


Kävin samalla Stockmannilta ostamassa vähän hiustuotteita. Lahjakortissa oli viel 34 e jäljellä, joten ostin Aussien 3 minute miracle-tehohoidon, joka laittaa pörröset ja kurittomat hiukset kuosiin, Four reasonsin kuivashampoon ja lämpösuojan. Kaikki makso 10,90 e. Oon kuullut paljon hyvää Aussien tuotteista, joten aattelin kokeilla, tekeekö se tälle kuivalle harakanpesälle mitään. Nyt ne kyllä kiiltää ihan luonnottomasti kampaajan jäljiltä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti