torstai 11. elokuuta 2011

Operaatio vaatekaapin siivous

Ennen:
























Jälkeen:
























Oon aika ylpee lopputuloksesta! Ikea-kassillisen verran kertys kirpparikamaa. Mitä kaikkee mäkin oon säilyttäny... Aika järkyttävii yksilöitä.
Tällänen 6-luokan kässätunneilla tehty mekko. Kangas on ainakin nappivalinta!






















Vähän 70-luvun tyyliä, joo ei oo ollut kertaakaan päällä.
                       

No tä on varmaan jostain meijän äidin nuoruudesta!!


Siis nä kuosit on niin ihQui! Pukeuduin vähän värikkäämmin kutosella kun nykyään. :D


Siis oikeesti mitä kaikkii vuosien takasia rättejä mä oon säilyttäny tuolla täpötäydessä kaapissa, joka yhen ikea-kassillisenkin jälkeen on vielä ihan täynnä! Tarvitsisin sellasen walk-in-closetin (eli suomeks vissiinkin vaatehuone :D) Tällänen olis aika kiva! Mihinköhän suuntaan laajentaisin omaa huonetta ja raivaisin tälläsen pikkusen closetin. Viereisessä huoneessa asuu pikkuveli, joka just sai synttärilahjaks Duudsonien jekkukirjan (siis mikä idea sillä kummitädillä oli!??) ja nyt se heti kokeili niitä muhun, vaikka varotin et ei ehkä kannattais. No nyt haudon vastaiskua, ja sehän olis ihan okei tehä sen huoneeseen vaatekaappi.
Kosto on suloinen!

 

Jos kiinnostaa mikä se pila oli, niin se teippas mun hiiren alaosan niin, että se ei toiminu ja luulin et se on menny rikki.

3 kommenttia:

  1. ihana vaatekaappi! :)

    http://labenoname.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ah vaatehuone ois kiva<3 mul ois kyl oma kylppäri mist sen vois tehä mut ehk otan suihkun mielummin :o :D

    http://not-a-drama-queen.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Oma kylppäri olis aika luksust! :D mä vaan haaveilen tälläsist ylellisyyksist..

    VastaaPoista