maanantai 29. elokuuta 2011

Perusmaanantai. . .

Olipas mulla tänään taas toiminnan täyteinen päivä... Oon yllättävän pirtee siihen nähden, kuinka rankka päivä mulla on ollut (ainakin mun mittapuulla se oli rankka). Herätys klo 6.30, melkeen myöhästyin taas bussista, joka oli ruuhkien takia myöhässä 10 min, joten melkeen myöhästyin koulustakin. Kouluun mennessä satoi, koulusta päästessä satoi, ja tietenkään mun sateenvarjo ei auennut. Vastasin vieressä istuvan kaverin kysymykseen hissan tunnilla, ja MÄ sain huudot opettajalta (ei se mitään häirinnyt kun ne takana istuvat pälätti koko ajan, mut mä sanon kerran jotain ni mulle suututaan -.-). Viimisenä oli liikkaa, jota kamala päänsärky vähän häiritsi, ja koulu loppui neljältä (päästiin kuitenkin 10 min myöhässä) ja mun piti mennä bussiin hikisenä ja meikittömänä hiukset pystyssä, koska porukat ei ehtinytkään hakea mua. En ehtinyt kotiin asti, vaan porukat otti mut kyytiin bussipysäkiltä, sitten pikkuvisiitti Bauhausiin ja lopulta lähdettiin ravintola Haraldiin, joka on sellanen viikinkiravintola. Mulla oli kiljuva nälkä  (koulussa oli pinaattikeittoa, aamiainen oli jäänyt väliin, enkä ehtinyt kotiin syömään välipalaa) ja lastenannos oli enemmänkin vauva-annos, joten mulle jäi senkin jälkeen nälkä. Pääsin kotiin pari minuuttia ennen kahdeksaa ja syöksyin telkkarin eteen katsomaan Gleen kakkoskauden avausjakson, jonka mainoskatkot tein huomisen läksyjä.

Nä oli mun maanantain pelastus (Gleen lisäksi)! Buranaa ja glukoositabletit.
 Siinä tän epäonnisen maanantain tilitys, jota tuskin kukaan jaksoi lukea, mutta nyt ainakin loppuviikko tuntuu vähän rennommalta tän jälkeen! Uskallan silti epäillä tota edellistä lausetta, mut yritän olla positiivinen. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti