tiistai 2. elokuuta 2011

Flow Park ja Tallinnan ostokset

Onpas mun pari viime päivää ollut toiminnallisia! Eilen Megazonessa ja tänään Flow Parkissa. Kaverilla on aina ollut vähän korkeanpaikankammoa, mut kävi ilmi et se pelkuri olinkin mä. :D Koin kyllä kauhun hetkiä siellä muutamassa kymmenessä metrissä, enkä ihan heti oo menossa uudestaan. Kädet tärisee vieläkin, väri on ehkä jo palannu naamalle. Oon saanut ihan tarpeekseni tätä extreme-urheilua.
Huomenna olis lähtö helsinkiin, tälläkin hetkellä pitäis pakata eikä istuskella koneella. Lähtö on jo puol seitsemältä, joten pitäis tänään mennä ennen kymmentä nukkumaan. Oon melko varma ettei näin tuu tapahtumaan. Muutenkin pitäis kyllä ruveta jo palauttelemaan normaalia unirytmiä koulua varten. Mut nautitaan nyt vielä muutamasta päivästä, kun saa nukkua pitkään!
Nyt voisin esitellä mun Tallinna-ostokset, vihdoinkin!


Kengät Shu alennushinta 20 e, Laukku Merekeskus 12 e

Korut Expression n. 5 e kpl

 
Laukku anna nicci alennushinta 35 e

Valkoinen toppi Terranova 7,99 e, sininen toppi promod 5,95 e




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti