sunnuntai 14. elokuuta 2011

Jet Set Addiction

No okei, saatoin tänään tehä pienen ostoksen. Makso 15 e (puoleen hintaan). Tunnen ihan hirveetä syyllisyyttä nyt, mut tä mekko on tosi nätti! Yritän vakuutella ittelleni, et tä oli sen rahan arvoinen.
Vero Moda

Oltiin tänään myös kaverin kanssa keskustassa ja aateltiin, et voitais kerrankin mennä oikeen hienoon ravintolaan eikä mäkkäriin. Kuljettiin pari kertaa edestakasin Raxin ja Denniksen välillä (meidän mittapuulla hienoja ravintoloita), kunnes päätettiin et mennään Dennikseen. Mä pihistelin ja otin lastenlistalta nakit ja ranskalaiset. Tarjoilija katto mua vähä oudosti ja kaveri häpes mua, mut ei siinä mun mielestä oo mitään noloo jos haluaa pienemmän annoksen. No se annos oli kyl tosi pieni, mut onneks kaverin annos oli aika iso ni sain vähän jämiä.
Kävin myös postissa hakemassa mun huuto.netistä tilaamani Jet Set Addiction-kellon! Oon kauan haaveillut sellasen ostamisesta, mut onneks etin huuto.netistä ensin käytettyjä, koska tä on ihan hyvässä kunnossa. Takaosan logo on aika paljon kulunut, mut kello kuitenkin näyttää hyvältä ja toimii, eli hyvät kaupat oli! Ja maksoin siitä vaan 20 e + postikulut 4 e.




4 kommenttia: